Sunday 4 September 2016

,

Korek Sampai Dapat Dan 10 ‘Warning Sign’ Tentang Perempuan Yang Selalu Lelaki Salah Faham



1. Jangan gatal

Sekiranya si dia berpesan kepada anda supaya jangan gatal, itu bermakna yang si dia benar-benar bermaksud sedemikian dan berharap supaya anda kekal setia bersama si dia.


2. Korek sampai dapat

Orang perempuan ini bila mereka sudah excited untuk mengetahui tentang sesuatu, mereka akan ‘korek’ sampai dapat eksited nak tau something. Jadi gais, berhati-hatilah bila anda mempunyai perancangan untuk menipu si dia.


3. Tak nak

Salah satu masalah orang perempuan ni ialah tak nak berterus terang. Sakit hati pun dia pendam!


4. Penyabar bak malaikat

Gais, sekiranya ada perempuan yang sanggup tahan dengan sikap panas baran dan ego anda dan selalu mengalah dengan anda, percayalah yang perempuan itu benar-benar mencintai anda. Hargai si dia dan ajaklah si dia untuk mendirikan rumah tangga bersama-sama.


5. Shoulder to cry on

Apabila perempuan sudahh mula untuk menceritakan masalah dia kepada lelaki, ini bermakna lelaki itu sudah mendapat kepercayaan si dia. Tahniah!


6. Mood swings

Mood perempuan ni banyak musim. Harap gais bertabah dan banyak bersabarlah.


7. Sixth sense

Perempuan ini seseolah mempunyai deria yang ke-enam kerana mereka akan dapat tahu sekiranya lelaki yang disayanginya cuba menipu dirinya.


8. Bila dah membebel

Bila perempuan membebel, better diam je. Diam tanda kita mendengar. Sebab itu mungkin cara dia untuk meluahkan perasaan yang terpendam. Bila dah lega, dia sendiri akan datang minta maaf.


9. Bendera merah

Gais, kalau korang tak boleh tahan perangai perempuan masa dia datang bulan, baik korang tinggalkan si dia sahaja sebab, kalau tempoh tujuh hari pun korang tak boleh tahan, inikan pula masa dia mengandung 9 bulan nanti.


10. Chu chu train

Perempuan ni kalau bercakap tidak berhenti, kau cium je pipi dia sekali. Senyap la dia. Tapi pastikan kahwin dulu tau.


MOHON BANTU LIKE JIKA ANDA SUKA ARTIKEL INI

loading...

0 comments:

Post a Comment