Sunday 4 September 2016

,

10 Jenis Kekejaman Perempuan Terhadap Lelaki




Berikut adalah 10 perkara yang menjadikn seseorang lelaki mangsa kekejaman seorang makhluk tuhan yang bergelar perempuan.

1. Nombor telefon

Katakan anda adalah seorang lelaki dan telah berhempas pulas untuk menarik perhatian gadis idaman anda sekaligus untukmendapatkan nombor telefon si dia. Ya, akhirnya dia kelihatan tertarik kepada anda dan memberikan nombor telefonnya kepada anda. Tetapi, bukanlah nombor telefon dia, sebaliknya nombor telefon jiran sebelah dia.

2. Kedai percuma

Berhati-hati apabila anda mempunyai kawan perempuan berkategori ‘hottie’ kerana kebiasaanya apbila si dia malas untuk keluarkan duit atau ingin rasa dihargai, dia akan mula mengambil handphone dan mencari mangsanya untuk diajak keluar. Kemudian apabia bersama ‘mangsanya’ di luar, dia akan mula menunjukkan perangai manja dan gediknya semata-mata untuk mendapatkan semuanya secara percuma.

3. Parasit

Perempuan jenis parasite ini adlh seseorang yg merasakan diriya tak blh hidup tnpa berpasangan dgn lelaki. Selagi masih blm jumpa lelaki baru, dia akn terus menghisap segala² drp anda. Apabila si dia jumpa lelaki yg lbh ‘baik’, dia akn tinggalkan perhubungan yg sedia ada & mula hinggap ke mangsa yg baru. Segala kata² adlh murahan semata².

4. Ratu putar emosi

Menangis dan berendam dengan air mata. Sedingin mana pun lelaki terhadap perempuan, tapi apabila perempuan mula menangis, lelaki akan mula berasa gelabah dan mencari jalan untuk membuatkan perempuan yang disayanginya berhenti menangis.

5. Fizikal

Kadangkala susah juga kalau perempuan ini terlebih pandai. Perempuan akan sesenang hati pukul, debik, dan belasah lelaki tapi apabila lelaki itu mula angkat tangan, mulalah kata ayat biasa dia.
“Lelaki tak elok pukul pompuan taw…Dayus…”

6. Kritik

Perempuan tahu malu kalau dikritik di khalayak umum tapi perempuan tidak sedar kadangkala percakapan dan pebuatan mereka secara tidak sengajanya telah mengkritik lelaki di khalayak ramai dan lebih tidak berhari perut lagi sehinggakan ianya dapat menjatuhkan maruah dan ego seorang lelaki.

7. Availability

Anda sebagai seorang lelaki terlalu sayangkan kekasih anda tapi si dia seolah-olah menganggap dirinya masih available dgn menjadi tumpuan lelaki dan membenarkaan dirinya bermain cinta dengan lelaki lain kerana baginya ianya bukanlah suatu kesalahan namun sebaliknya ianya suatu kepuasan.

8. Tak dapat
Seks umpama nyawa kepada lelaki. Namun apbila seorang suami mengajak isterinya untuk bersama dan isterinya menolak tanpa alasan yang tak munasabah, itu sesuatu yg memang kejam. Terseksa jiwa dan raga akibat memendam rasa kerana tidak dapat malam tadi.

9. Kawan vs awek


Si dia tahu anda akan keluar untuk menonton perlawanan bola sepak final ‘Liga Juara-Juara’ bersama kawan-kawan, tapi dia dengan selambanya telefon anda untuk datang berjumpa dengannya, kalau tidak, dia akan minta untuk memutuskan perhubungan.

10. Mengurat

Kalau lelaki lain mengurat kekasih atau gadis idaman anda mungkin masih boleh ditumbuk-tumbuk lelaki tersebut. Tetapi perempuan memang betul-betul kejam sekiranya dia tahu anda cinta dan sayangkan anda tapi sengaja mengurat lelaki lain dihadapan anda dengan cara layanan yang anda sendiri tidak pernah rasai.

MOHON BANTU LIKE JIKA ANDA SUKA ARTIKEL INI

loading...

0 comments:

Post a Comment